SidorÄr du prematurförälder?

lördag 3 maj 2014

Välkommen Skövde, Borås och Huddinge!

Hej alla.

Ber om ursäkt för att det har varit stiltje på bloggen ett tag nu, det är mycket i skolan för mig just nu och jag lär såklart prioritera med hjärnan och inte med hjärtat ibland.

Jag har dock lämnat in en laddning sen sist och nästa vecka är det dags igen. Återkommer med bilder, tänkte fota under tiden jag packar för att undvika onödig hantering av alla pyttekläder.

Jag har också glädjen att få hälsa både Skövde och Borås välkomna till vårt nätverk. Jätteroligt att vi blir fler och fler! Jag vädjar till alla er sömnadskunniga därute att sätta igång att sy. Alla bidrag är varmt välkomna, på alla orter! Borås blogg hittar du här: http://prematurbarnboras.blogspot.se/ och Skövdes här; http://prematurbarnskovde.blogspot.se/

Jag vill även säga varmt välkommen till Emma Bergström som driver ett projekt inom nätverket som hon kallar Välkommen hem. Emma driver företaget Memba design och hennes insamling är till förmån för Huddinge Sjukhus. Här kan du läsa mer om den: Memba design - Välkommen hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar