SidorÄr du prematurförälder?

onsdag 10 september 2014

Gävle tackar återigen för fantastiska prematurkläder!

Nu närmar det sig inlämning igen och detta kommer nog bli Gävles största inlämning hittills, jag har hunnit sy mycket mer än jag brukar hinna med och paketen i brevlådan har innehållit många, många fina klädset. Om bilderna ser tokiga ut så är det mitt fel. Kläderna är som alltid perfekta! 

Vi tackar Camilla Malm för dessa fantastiska set, de gröna violseten var det nåt speciellt med! 





Rebecca som har bloggen och märket Vildbattingar har sytt fantastiskt fina bodys och tröjor och donerat detta stora paket:  (ja, mössan och brallorna är lika välsydda.) 


Helen Lineruth har överträffat sig själv och till och med sytt 2 mini-klänningar till denna omgång. Och inte bara det som ni kan se: 




På bilden här ovan ser ni 2 pyjamaser och jag tog en detsljbild på den med rosorna. 



Spets insydd i kantbandet och gullig variant av den fina fotknappen jag visat tidigare, en rosa. Fint va? 

Ett stort stort tack till er som bidragit till denna omgång! Jag blir lika rörd varenda gång det ligger ett paket från nån av er sytokar i brevlådan! ❤️ 

Jag tror mer och mer på karma, gör du? 

//Anna







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar